torsdag 21 februari 2008

Stämpel och lite hopp...



Bråttom, bråttom, ingen tid över! Butiken öppnar 1:a mars, vi måste flytta in i lägenheten snart annars blir jag tokig! (Jag hatar att ha mina grejer utspridda på 5 olika ställen, leva i gamla blåa ikea-kassar)... (Jag älskar Eriks färäldrar och Haga, det är så fint, men nu måste vi flytta.. NU) Jag har beställt en stämpel till "Model:form", och mitt eget profilprogram. En präglingsstämpel, superfint! (= Ingen färg, men en upphöjd yta i pappret) Nu ska jag stämpla allt, haha! Nej, men alla visitkort, brevpapper och kuvert.. Vi har varit i stan igen också, mera höstinköp till vår lilla affär. Och då slog jag till på bokstäverna jag såg och skrev om sist.. Jag köpte dem på Årstiden, och jag snodde bildidén rakt av, jag köpte faktiskt 4 bokstäver, H, O, P, och E. Det känns fortfarande väldigt passande och poetiskt. Kanske lite töntigt också men det skiter jag i!

** Liten uppdatering med dålig webbcamera-bild på hur präglingen blir...

Inga kommentarer: