söndag 5 april 2009

Två!








Min älskade älskade unge har fyllt två år... "Så himla liten. Så himla stor"... Vi hade kalas i dagarna två... (Ett supertack till våra familjer som kom på kalas nr 2 för de fina presenterna han fick :-) Vi köpte en plastig stoor traktor för det är det han älskar... (Dockor och träleksaker går inte riktigt hem hos Olle-Bror, trots upprepade försök). ;-) Ett fyrfaldigt leve för Olle-Bror som fyllde två år, Hurra, hurra, hurra, hurraaaa!

Tänk när han var så här liten... Och så här!

* Kameran pajade ihop efter morgon-uppvaktningen, suck! Tur att den höll så pass länge att vi hann ta några bilder iallafall!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har ett nytt ord, teknik-bitter!

Unknown sa...

Jag höll på att glömma! Stort grattis O-B!

FRIDASFINA sa...

Hehe det är där det börjar, med tekniken, sen tar det över hela livet.. Sen börjar jag läsa Amelia, sen går jag över till Allers veckotidning..

NÄR SKA VI SES??!! Jag längtar ihjäl mig! Kan vi inte köpa Åre-hus tillsammans? (apropå ingenting)...