onsdag 24 mars 2010

Påskfint hos Modelmini...

T-shirt 249:- Katvig / En liten glimt butik / Jeans, Denver 599:- I dig denim

Vi har jobbat och jobbat i butiken senaste tiden, gjort fint, plockat upp allt det nya och skyltat om... Och jag håller fortfarande på och fotar nyheter och gamla grejer som inte kommit upp än i webbshopen...

Det är så kul, för numera har vi faktiskt en anställd!! Modelmini växer! Det är "den andra Frida" som ska jobba halvtid istället för mig, nu när det börjar närma sig bebis.. Jag hoppas verkligen att det funkar så bra att hon kan vara kvar även efter min föräldraledighet. (Så att jag kan/hinner/vill ta mer form-jobb, t.ex)..

Hursomhelst, massor med nya fina grejer på G upp i webbshopen och 15% på alla vårjackor t.o.m den 1:a april.. So now you now...

1 kommentar:

angelica sa...

Åh va fin affären verkar vara! jag tycker hemma-hos bilder är jätteroliga så det hade varit fint med en hel rundvandring i er nya lägenhet rum för rum! tackar på förhand!