söndag 16 maj 2010

Äta, sova, äta sova...


Söta Svante växer massor och jag känner mig som en levande mjölkfabrik ett par gånger varje dag. Har fortfarande svårt att acceptera allt jag inte hinner med... Men man lär sig göra grejer med en hand! (Men att plocka ur och i disk i diskmaskinen och typ bädda, är svårt att fixa samtidigt som man ammar ståendes, bärande på bebis, men det går om man måste) ;-) Men som straff för min stress kanske (?) har jag fått mjölkstockning med feber, frossa + ledvärk (som jag får ibland om jag har nån infektion eller liknande). Det satt i 2 dagar, hoppas det inte kommer tillbaka mera. Fy!

* Mjölkbilder från Folio.se

3 kommentarer:

sara sa...

fiint fint fint söt söt söt...bebisuget kickar in

i♥sisterbrandt sa...

· { sikke fine billeder } ·

Ylva sa...

vilken liten gos!