måndag 8 november 2010

Förra veckans vardag...

Svante är förkyld...
Drottningatan kl. 9.00. Vi har "fått" en ny ljusskylt utanför butiken, men den är inte inkopplad än. På andra våningen syns våra sovrums och vardagsrumsfönster.
Trapphuset Tornvillan: Parallelrenovering! Här är Erik på dagarna just nu och färdigställer det sista med den stora fasadrenoveringen. Det blir så himla fint, det ska få ett eget inlägg så småningom när jag är klar med mini-makeover-inredningen och det sista är klart utomhus... Älskar ljuset här.
Matrummet: Ser ni amaryllisen? Och hyacinten? Säsongen är invigd! :-)
Östhammars centrum: Höstmorgon vid Rådhustorget / Vattentornet / Drottninggatan.

6 kommentarer:

Sammy Rose sa...

så fint ni har det. frank e också förkyld. jobbigt

MammaCita sa...

Kan va det finaste trapphus jag sett!

Tant Johanna sa...

Vackra vardag! Längtar till inlägget om Tornvillan :)

Anonym sa...

Åh. Jag måste nästan ta mig en tur till Östhammar när det lackar mot jul. Se er fina julskyltning!

/Petra

Anonym sa...

Hej Brylling!
Fin blogg, familj och hemsida.
Staffan var inne hos mig på jobbet idag för att sälja lite bröd och gav mig dina hemsideadresser. Hoppas att allt är bra med dig.
Erik Edman

sara sa...

fin vardag. äslkar trapphuset. färgen. är det mintgröntigt?