tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag och ett par till...


BU! The Ghost-tavlan av Fellow Designers/Wonderwall hänger i Olle-Brors och Svantes rum..


Nu är vi hemma från fjällen. Det var en mysig resa som gick lite smidigare än jag hade trott, TROTS Svantes vattkopps-utbrott som startade i bilen på väg upp... Det blev inte mycket åkt såklart men det får vi ta igen ett annat år. Då åker vi igen, hela gänget – men utan gullungarna! (Snygga mammorna i vårt lilla fjällengäng bloggar också; här och här). :-) Kameran rörde sig inte en millimeter från väskans botten på 4 dagar så det blir inga bilder tyvärr...



NYA BÖCKER PÅ MODELMINI.SE! Den här + övre vänster bild ur:"Skapa för de minsta" av Jenny Johansson & Karin Svensson *(Läggs upp under veckan). Min mosters fina dockvagn är tyvärr ingen poppis leksak härhemma...

Alla hjärtans dag var ingen stor högtidsdag alls, men jag dukade med hemmapysslade-pappershjärtan till frukosten och fick röda och rosa tulpaner av Erik och "svärmor". Olle-Bror och Svante fick reflexer och klistermärken med posten av mormor. Tack!


En annan grej som oväntat kom med posten men verkligen kändes som en present, var fina produktprover i snygg akrylplast/plexi från Cooee! Tack snälla Catrine! :-)


Ett loppis-make-over-projekt för en regnig sommardag och ändlöst med tid? :-)

Någon som vet var bordet kommer ifrån? Har tyvärr tappat bort bildkällan...
Fina bordet kommer från 6ix form! 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
det är min kusin som har gjort bordet.

Hemsidan är
www.6ix.se

FRIDASFINA sa...

Tack! :-)

Aria sa...

So cute!

MOKKASIN sa...

Tack för din väldans rara kod-hälsning när jag hade lite otur häromdagen, minst sagt...

Vet inte om jag skrivit det förut, men bilden när du sitter i det trasiga rummet (modelform-sidan, råkade hamna där nyss) är så grym. Gillar den massor och känner igen mig precis, been there =)

Och du ser så cool ut, som om man liksom bryr sig... Och så tycker jag väggarna dessutom är hur vackra som helst.

Det var bara det, kram!