tisdag 24 januari 2012

Snabba resultat!


Dagens produktion: nya bildspel till startsidan på modelmini.se m.m.
Snart kommer nytt och FINT från Ferm Living. Yiho!

Apropå jobb i förra inlägget: Nu har jag har vårfixat bildspel m.m till startsidan på modelmini.se. Det räknas som jobb! Men det syns inte "live" än, det är nån rea-vecka kvar innan alla vårnyheter rullar in... Men jag är förberedd, nu kan våren komma till modelmini! :-)

Mini Rodinis vårkollektion = som vanligt mycket tjusig!
Snart kommer ett modelmini-relaterat inlägg som jag har grejat med i evigheter. En slags summering av våra 4 år som butik och en planering för framtiden som enbart webbshop. Men innan dess ska jag försöka avsluta lite egna jobb för kunder hos modelform. Ett profilprogram och en "Alla hjärtans dag" kampanj ska bli klara, innan fredag!


Favoriter i repris - mer av Lucky Boy Sunday.


3 kommentarer:

Frida sa...

Aaaah den där månpostern såg jag IDAG på mokkasin och tänkte att den bara måste jag ha - och så tar ni in den! It's meant to be!

Hedvigochjag.se sa...

Det kliar i mina shoppingfingrar och idag är det lön!!! Det ser riktgt fint ut! Är nyfiken på alla dina nyheter nu!

Hanna sa...

Ser så snyggt och inbjudande ut att det inte går att låta bli..
/Hanna