måndag 3 juni 2013

Days passing by...

Mitt DIY-moln av bomullsrondeller hamnade tillslut här, i Modelminis showroom...




Dagarna bara rusar. As always. Man får vara glad om man hinner en tredjedel av det man tänkt sig, så känns det ibland, medan man går runt och letar efter botemedlet eller mirakelkuren för att stoppa tiden en stund. Mina inlägg får bli såhär, lite lösryckta. Ögonblicksbilder som redan hamnat på instagram...

Hello - en blomma till var och en av er som tittar in! Och en liten cupcake på det, det tycker jag ni är värda! :-) (Cupcakes via Bakers Royale)
Säkert 17-18° i alla fall!
Helgen som gick var härlig, man fick försmak på sommaren och sommarlovskänsla - minst sagt! Barnen premiärbadade och till och med jag tyckte det var varmt och badbart. Vi gör det igen snart tycker jag! Tar helg och har det skönt! :) Kram!



2 kommentarer:

teaktrayweekdays sa...

du har så fine pastel farger på dine bilder!

Klara sa...

Åh så härliga sommarbilder. Tack för din kommentar, det värmde.